A játékosok a három különböző pályán két egyenlő, 3 illetve 5 fős csapatokra oszlanak, mindenki egy általa választott hőst irányíthat. 2012 január végén a játék elérhető 92 karakterrel rendelkezett. A csapatok a térkép két átellenes pontján kezdenek egy forrásnak nevezett helyen, a Nexus mellett. Az ellenfél Nexusának elpusztításával lehet megnyerni a játékot, vagy ha az ellenfél feladja. A Classic módban kettő illetve három út vezet egyik Nexustól a másikig, és ezek mentén őrtornyok állnak, amiket el kell pusztítani, hogy a csapat hozzáférjen a Nexushoz. A Nexusok folyamatosan, rendszeres időközönként kibocsátanak egy adag szövetséges lényt, az úgynevezett minionokat amelyek meghatározott útvonalon haladva megtámadják az ellenfelet.
A hősök a játék során folyamatosan tapasztalatot és aranyat gyűjtenek, ellenséges lények (hősök és minionok) illetve semleges szörnyetegek legyilkolásával, valamint tornyok és inhibitorok lerombolásával. Az aranyból különféle tárgyakat vehetnek, amelyek fokozzák a hatékonyságukat, képességeik erejét, vagy éppen védelmet adnak. Első szinten kezdenek és a 18. szintig fejlődhetnek.
A hősök a játék világában viszonylag nagy hatalmú egyének, különböző féle hatalmi forrásokkal, mágiahasználók, harcművészek, harcosok, démonok stb. Játéktechnikailag mindegyikőjüknek négyféle (általában legalább részben) aktív, és egy passzív képessége van, az utóbbi automatikusan, a játék kezdetekor él, a többi képességet viszont a szintlépésenként kapott egy ponttal kell fejleszteni. Kevés kivételtől eltekintve ez a négy képesség három alap, és egy nagyobb (ultimate) képességre oszlik. Mindegyik rendelkezik egy alaptámadással is, ami nem kerül semmibe, csak a támadások közt eltelt idő korlátozza.
Minden hősnek van egy életerőértéke, és többnyire valamilyen erőforrása. A képességek aktiválása általában ebből az erőforrásból merít, de számos ingyenes képesség is van, amit csak az adott képesség újratöltési ideje korlátoz.
A játék jelenleg négyféle erőforrást tartalmaz, valamint két további módszert a képességhasználat korlátozására. Egy hős maximum egy erőforrással rendelkezik.
A hős alaptulajdonságain kívül van néhány egyéb tényező, amik befolyásolják egy-egy hős erejét és a meccs lefolyását.
A játékban minden játék elején minden hős ugyanúgy kezd, de vannak bizonyos elemek, amik játékok között is megmaradnak. Ilyen a játékos (és az általa alakított Idéző) szintje, ami elsősorban a kiosztható Mastery pontok számát határozza meg, és egytől harmincig nő, valamint a megvásárolt rúnák, hősök, azoknak kinézetek.
A játékban kétféle értékmérő eszköz van, az RP (Riot Points) és az IP (Influence Points). Az előbbihez valódi pénz fizetésével, utóbbihoz minden meccs után lehet hozzájutni. Változatos, hogy az egyes dolgokat RP vagy IP fizetésével lehet kiváltani, de általánosan a kozmetikai vagy IP-jutalmat növelő, illetve egyéb kényelmi funkciókat tartalmazó dolgok csak RP, a közvetlenül a játékos erejét növelő dolgok csak IP (rúnák), minden más mindkét értékmérőért váltható.
Jelenleg három pálya érhető el (játékbeli nevük Field of Justice):
A 2010-es los angelesi World Cyber Games Grand Finals tartott egy League of Legends bajnokságot. Hétezer dolláros nyereményért küzdöttek a csapatok a Föld minden tájáról, a győztes a Counter Logic Gaming É-Amerikai csapat lett.
Az első évad lezárásaként megrendezett bajnokságnak a Dreamhack svéd rendezvény adott otthont,2011 júniusában . A százezer dollár összdíjazású bajnokságot az európai Fnatic csapat nyerte. A meccsek nézettsége rekordokat döntött, a legmagasabb mért érték több, mint kétszázezer néző volt.
Hírek
Legújabb híreim alapján , ő a következő karakter .Kassadin lánya , Abilityvel foglalkozó champion mint Diana , sőt hasonló képeséggei vannak , eléggé különös , Diana a fény erejét használja saját maga segítségére míg Syndra a sötétség mágusai hihetetlen energiával felfedt elemeit..
Érdekes karakter lesz mit ne mondjak .
Ára : 6300IP cost .
Szavazás